Informuojame, kad apie prarastus asmens dokumentus galite pranešti elektroniniu būdu, tačiau dėl techninių priežasčių tik darbo dienomis dokumentas bus pripažintas negaliojančiu!!!

 


Malonu, kad apsilankėte Viešųjų paslaugų, susijusių su asmens ir kitų dokumentų išdavimu, konsultavimu, teikimo Lietuvos Respublikos piliečiams ir užsieniečiams informacinės sistemos (EPIS) paslaugų portale!

Prisijungti prie EPIS paslaugų portalo galite per Elektroninės valdžios vartus (pasirinkite prisijungimo būdą „  Gyventojas  “, prisijungę prie Elektroniniės valdžios vartų turite grįžti į EPIS paslaugų portalą):

Prisijungę prie EPIS paslaugų portalo Jūs galėsite: 

  • pateikti elektroninį prašymą patvirtinti kvietimą;
  • pateikti pranešimą apie prarastą dokumentą;
  • peržiūrėti informaciją apie turimus dokumentus; 
  • gauti informaciją apie dokumento galiojimo pabaigą;
  • sužinoti informaciją apie gaminamus dokumentus;
  • sumokėti valstybės rinkliavą už kvietimo patvirtinimą. 
Atleiskite
Baigėsi Jūsų sesijos laikas